THE MONSTER IS LOOSE WEBSITE

 An unofficial Meat Loaf fan page

Meat Loaf

Nieuws

Mark Alexander heeft de band verlaten

Fri 26 Feb 2010, 08:00 AM

Vorige week nog maakte Kasim Sulton bekend dat hij de band 'The Neverland Express' heeft verlaten. Nu heeft ook Mark Alexander aangegeven dat hij niet bij de volgende Meat Loaf tour aanwezig zal zijn. Bezoek voor meer informatie de website MarkalexanderMusic.

 

Tracklist Hang Cool Teddy Bear

Thu 25 Feb 2010, 11:00 AM

De tracklist van het nieuwe album Hang Cool Teddy Bear is bekendgemaakt. Het album zal de volgende tracks bevatten:

  1. Peace On Earth
  2. Living On The Outside
  3. Los Angeloser
  4. If I Can`t Have You
  5. Love Is Not Real/Next Time You Stab Me In The Back
  6. Like A Rose
  7. Song Of Madness
  8. Did You Ever Love Somebody
  9. California isn`t Big Enough (Hey There Girl)
  10. Running Away From Me
  11. Lets Pray In Love
  12. If It Rains
  13. Elvis In Vegas

Dat betekent 13 nummers pure Meat Loaf!!!

 

Luister naar Los Angeloser, track van het nieuwe album

Tue 23 Feb 2010, 11:00 AM

Op dinsdag 23 februari 2010 draaide Ken Bruce van BBC Radio één van de nieuwe tracks van het nieuwe album Hang Cool Teddy Bear. Deze track, getiteld 'Los Angeloser' zal als single worden uitgebracht.

Luister naar de track op BBC-radio website. Scroll naar 1:43:00 en geniet!

 

Kasim Sulton heeft de band verlaten

Sun 21 Feb 2010, 23:00 PM

Op vrijdag 19 februari 2010 heeft Kasim tijdens een optreden aangegeven dat hij Meat's band heeft verlaten. Meer info hierover op de website Kasiminfo.com.

 

Cover Hang Cool Teddy Bear

Sat 20 Feb 2010, 10:00 AM

De cover van Meats nieuwe album Hang Cool Teddy Bear is bekendgemaakt. Hieronder vind je een afbeelding hiervan.

Cover Hang Cool Teddy Bear

 

 

Reserveer Hang Cool Teddy Bear

Sat 13 Feb 2010, 01:30 AM

Op de website van Townsend-Records (erg betrouwbare webwinkel!) kun je nu het nieuwe album 'Hang Cool Teddy Bear' reserveren. Klik op onderstaande afbeelding om naar de website te gaan.

This is not an official Hang Cool Teddy Bear IV image!

 

Release album op 19 april 2010

Tue 9 Feb 2010, 17:15 PM

Volgens de website Muziek.nl is Meat's nieuwe album 'Hang Cool Teddy Bear' vanaf 19 april 2010 beschikbaar.

Volgens de website is Meat ook al in Nederland geweest om met Universal over het album te praten. Meat bevindt zich nu in Zürich, Zwitserland.

Lees het betreffende artikel op Muziek.nl.

 

Titel nieuwe album

Tue 2 Feb 2010, 20:00 PM

Meat heeft op Twitter officieel de titel van zijn nieuwe album bekendgemaakt. Voor de titel en zijn eigen verklaring, zie het betreffende Youtube filmpje